Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Simone Karlsson - 26 januari 2015 18:36

Det man inte hinner med idag skjuter man upp till imorgon. Ja så får det bli ibland. Inga samtal hann inte ringas men förutom det har det varit full rulle hela dagen. Först en sväng på Apoteket och efter det drog jag och barnen hem till min farmor. Efter för mycket fika åkte vi vidare och storhandlade. När vi väl kom hem va alla trötta så det blev lite tv mys i soffan.

Imorgon ska jag iväg med Milton till öron läkaren, de ska kolla hans hörsel samt en undersökning för att se så rören sitter som de ska.
Ska bli intressant om de ens kan se rören, då han har väldigt mycket vax. Så oftast brukar de behöva "dammsuga" rent i öronen.
Håller tummarna för att hörseltestet är ok, för då vet vi att vi kan jobba mer med hans språkutveckling.

Vi skulle behöva köpa en garderob hem hit, men vill inte ha allt för djup. Någon som har något tips på en smalare variant?

Av Simone Karlsson - 26 januari 2015 08:28

idag är jag ledig efter helgens jobb. Vi kickar igång dagen med frukost, sen ska vi dra vidare och fira min farmor som fyllde år igår.
Har även massa måsten som ska göras, bland annat massvis med samtal som ska ringas, förbi Apoteket och hämta ut mer medicin. Men det viktigaste som står på listan idag är att ha en mysig dag med barnen!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Simone, bor i en liten stad tillsammans med världens bästa man, två barn och en katt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards