Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Simone Karlsson - 27 januari 2015 20:10

I december började jag arbeta på en ny arbetsplats som Tim vikarie. Blev väldigt snabbt erbjuden fast jobb som ska börja nu 1 februari. Det är en natt tjänst jag har blivit erbjuden vilket har sina fördelar. Man är ledig väldigt länge mellan sina arbetsdagar. Tex så jobbar man 4 nätter i sträck sen är man ledig 5-7 nätter ungefär. Men nu till mitt dilemma, om jag vill så kan jag få en dagtjänst, nackdelarna med det är att man jobbar varannan helg. Håller på att överväger för och nackdelar och kan verkligen inte besämma mig! När man jobbar natt måste man ställa om kroppen väldigt ofta, och är man jobbar dag är man inte ledig lika mycket. Hur hade ni gjort? Några förslag? Vill ju välja det som är bäst för just vår familj.

Av Simone Karlsson - 27 januari 2015 11:04

Nu har jag och Milton varit hos öron läkaren, och han hör som han ska och öronen såg fina ut. Så skönt, så på fredag ska vi till logopeden och så ska vi se hur vi kan arbeta för att Miltons språkutveckling ska utvecklas ytterligare. ?
Måste ju erkänna att jag har världens underbaraste unge, när vi kommer in till trapphuset på sjukhuset säger han. "-åå vilken fin trappa" "-åå vad fint det är här". Tur att någon tycker det. :)

Nu blir det lek med barnen och katten!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Simone, bor i en liten stad tillsammans med världens bästa man, två barn och en katt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards