Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Simone Karlsson - 28 januari 2015 19:23

Nu sover båda barnen sött! Till kvällsmat så lyxade vi till det lite extra med nygräddade våfflor. Mumma, fast efteråt blir man nästan för mätt.

Snart bär det iväg mot mitt första nattpass! Ska bli spännande och se hur det går.

Av Simone Karlsson - 28 januari 2015 10:19

Nu har jag varit och lämnat barnen på förskolan, katten ville också följa med!

Nu ska jag sova så jag ställer om kroppen för nattarbetare, inatt ska jag gå bredvid så jag lär mig rutinerna under natten. Sen nästa vecka ska jag jobba natt för att känna på hur det är. Sen ska beslut tas om jag vill jobba natt eller dagtid.

Av Simone Karlsson - 28 januari 2015 09:04

Ja det kanske är dags att dra ut tummen ur röver och byta vårdcentral. Ringde ner till vårdcentralen för att boka en tid för jag vill få reda på varför jag har så ont i mina knän och handleder. Knäna är värst och jag har haft det så i en period förra året också. Så jag pratade nyss med en sjuksköterska för jag ville boka en tid till en läkare. Men då blir jag ifrågasatt varför? Allvarligt?! Ska man behöva förklara sig? Det är inte normalt och ha skit ont i sina knän när man är ung?! Jag vill inte ha svårt att somna på kvällarna pga smärta, jag vill kunna springa och busa runt med barnen smärtfritt.
Tillslut fick jag en tid till läkaren imorgon så får hålla tummarna att han är bra.


Bjuder på en bild från i höstas, nu längtar jag efter vår och sommar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Simone, bor i en liten stad tillsammans med världens bästa man, två barn och en katt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards